Eylulbebek bugün menenjit bexsero aşısı yaptırdım sabahtan beri ateş yükselmedi ama akiam üstü başladı artmaya devam ediyor şuan 38.1 calpol veriyoeum ama kaç gün sürer kaça yükselir yaşayan varmı
Lasambaby Eylulbebek bende yaptırdım aksama doğru başladı ateş 1 gece sürdü yükselmeden ben calpol vermiştim kaç olur bilmem de
Maviskizimm Eylulbebek bize de doktorumuz gece yükselebilir demişti hatta 3 tane ateş düşürücü yazmıştı ama şükür yükselmedi.sanırım 1 gece yükselip sonra normale dönüyor
MaselS Eylulbebek merhabalar bizde yaptırdık bi 12 gün önce benim kızımda 3 gün devam etti aşı ilk gün akşam başladı devam etti hep takipteydim
Dasdili Eylulbebek biz 1 yaş öncesinde yaptırmaya başladığımız için 3 doz yaptırdık. İlk dozunda birşey olmadı 2. Dozunda 3 gün ateş oldu crp yüksek çıktı kanda 3. Gün sonunda antibibaşladı (aşıyla alakalı değil demişlerdi) ama sonrasında oldu🤷🏻♀️ 3. Dozunda da ateş olmadı. Böylece atlattık. Geçmiş olsun 🌸🌹
Eylulbebek Lasambaby bende calpol veriyorum 4 saatte bir inşaklah çık yükselmez ve bu gece biter bidaha olmaz😞
eced16 Bizim de yarın sabah aşımız. 4. Ay aşıları ateş yaptığında ,doktor tavsiyesiyle, fitil hemen ateşi düşürmüştü. Yarın çıkarsa yine fitil kullanırım diye düşündüm. İnşallah çok uzun sürmez ateşiniz, geçmiş olsun
Eylulbebek eced16 bende doktorumuzşa kpnuştum oda fitil önerdi eğer yükselirse fitil kullanıcam inşallah sizinde sorunsuz ateşsiz geçer 🙏🏻 Bizim 4. Ay aşıları ateş yapmamıştı
MaselS MaselS bende her saat başına alarm kurmuştum 37.5 falan oldu ama sıcaklığı çok bariz hissediliyordu birde menenjit bexsero yapar demişti doktorumuz
nazanay Eylulbebek 3 gune kadar surebilir demisti bize doktor. Tam da 3 gun surdu. Daha uzun surerse getirirsin bakariz demisti.
Yigitalpim Eylulbebek geçen cumartesi yaptirdik ateş olacak dedi doktorumuz 38.5 geçmedi pazartesiye kadar 2 gün gibi sürdü calpol pedifen dönüşümlü kullandık