Merhaba herkese arkadaşlar uzun uzun anlatmak istemiyorum kısa kesicem okurken sıkılmayın diye… Avmye gittik, kızıma bot seçiyorduk eşimle eşimde kızımın tam yanındaydı neyse bende botu seçtim bak bota bunu deneyelim mi dedim başını çevirdi derken kızım yanda taburede oturuyordu yanındada bir çovuk oturuyordu çovuk 5-6 yaşlarında falan kızım daha 3 yaşına girmedi neyse eşime ayakkabıya bak der demez başını çevirince çocuk kızımı popisitle kaktırmış yere düşürmüş, kızım düştü oturduğu yerden yere ağladı sızladı kulağına eğildim sordum kızım seni yanındaki arkadaş mı ittirdi diye orada hayır dedi ama eve gelince sorduğumda da tarif etti yana doğeu popisiyle kızımı ittirip yere düşürtmüş, çocuğun yanında anne babası yok arkadaşına bırakmış geziyodu anne babası sonradan geldi ben kızımı kucama alınca orda anladım ama kızım hayır yapmadı deyince birşey diyemedim insanlar nasıl çocuk yetiştiriyor gerçekten şaka gibi ben kızım 3 yaşına girdiğinde onu kreşe göndermeyi düşünüyordum çünkü benim ekonomik durumumuzdan dolayı ve kimsemiz olmayışından dolayı çalışmam gerekicek, nasıl göndericem şimdi çok üzüldüm ağladım bu duruma ne yapıcam bilmiyorum 😒 Nasıl olucak sizce göndermelimiyim biraz daha beklemelimiyim, yaşayarak mı tecrübe etsin, daha küçük mü ?