nskn Merhaba kızlar bebeğim 4 aylık odamıza bebek kamerası koyduk koyduk koyalı uyanınca direkt kameraya bakıyor uyuturkrn gözü onda çok garip geliyor anlar mı kamera olduğunu 😅 gece karanlıkta dikkat çekmezken bile bakıyor ilginç geldi
elisa2705 nskn Kameralarda gece görüsü icin ısık yanıp söner bizimki öle siiznkide öleyse o dikkattini cekmistir farklı bi açıya koyun ki rahatsız olmasın
cansmes nskn bizimki de bakıyordu hep ilgisini çektiği için bakıyordur. Bide hangi kamera xiaomi ise durum ışığı yanıyor kamerada ona bakıyordur belki.
imaddesi nskn bizim kamera gece kırmızı ışık yakıyor. Gece görüşü içib ışığa ihtiyacı var. Işık olduğu için bebeğin dikkatini çekiyordue
Bsmdg nskn hem beşiğinde bi kamera var. Hemde odayı gören kamera var. İkisine de bakıyor. Hatta uyanınca kameralara bakarak ağlıyor 😇