Arkadaşlar merhaba kızım bir kaç gündür geceleri ağlayarak uyanıyor ve ne olduğunu sorduğumuzda hiç birşey söylemiyor . Seni özledim diyor acaba korkuyormı bilemedim . Birde yeğenim var oda 3 e gidiyor yakın oturuyorlar bize bazen oynuyorlar birlikte. Acaba korkutucu birşeymi söylüyor da etkileniyor anlamayamadım. Aslında oyun oynadıkların da hep de kontrol ediyorum yani ama gerçkten çözemedim. Gazı var gibiydi az önce karnın mı ağrıyor diyorum yok diyor söylemiyor hiç birşey Şuan ağlayınca babasıyla ortaklaşa yanında yatıyoruz . Hı bir de yeni eve taşındık ilk defa ayrı odası oldu belki onun etkisi korkuyor gerçkten ağlayınca panik oldum