Merhaba anneler oglum 3 yasinda dogdugu gunden beri geceleri cok fazla uyaniyor 1 yil kadar olmustur gece beslenmesini kestik hala uyaniyor gece ıııııı diye sesler cikariyor eskiden mama verirdim uyurdu sonra su vermeye basladim icer uyurdu yada çise kaldirirdim susar uyurdu simdi ne yapsam ıııılamasi bitmiyor hic dokunmasan sesi gitdikce artiyor yine tepki vermesem 1 saat bazen daha fazla ıııliyor sizin cocuklarinizda gece uyku duzeni nasil acaba