Oğlum 4.5 yaşında bu sene ilk defa kreşe yazdırdık. Evde yemek yememeye başladı, hiç tanımadığı insanlarla konuşurdu parklarda çocuklara takılırdı konuşurdu yanlarına giderdi, markette kasadakilere bişeyler sorardı şimdi kendinden küçük çocuk yanına yaklaşsa arkama saklanıyor, komşu günaydın dese yüzünü kapatıyor yani bütün huyu suyu değişti.. Öğretmeni aşırı disiplinli ve yüzü çok nadir gülen bi kadın ondan kaynaklı mı bilmiyorum.. şimdi çocuğu açmak için napabiliriz onu düşünüyoruz kara kara.. böyle birşey yaşayan var mı?