Herkese merhaba 5 yaşında ve 3 aylık iki oğlum var. Abimiz haliyle kardeşinin gelişiyle çeşitli triplere girdi napıcamızı şaşırdık.
Öncelikle aşırı hareketlendi. Zaten etrafımıza göre hareketli enerjik bi çocuktu şimdi asla durmayan bi çocuk haline geldi. Aşırı keyifli durduk kere kahakalar atıyo bişeyler söylüyo söylüyo gülüyo.
Kesinlikle kızmadan hiçbişey yapmamaya başladı. En basit örnek üzeri değişecek devamlı hadi oğlum hadi çocuğum üzerini değiş söylemdeyiz o duymazdan geliyo en son sinirlenip bağrıyoruz o zaman yapıyor.
Seçici konuşmalar başladı çekingenlikler çoğu insanla konuşmuyor cevap vermiyorken istedikleriyle çok güzel konuşuyor. Kendinş güzel ifade eder ama aşırı bi çekingenlik mi desem konuşma istememesi mi desem bilmiyorum tanıdığı biri bişey soruyo cvp yok yabani dicekler
Kardeşine karşı hırçın seviyo can yakmıyor ama yaşıtı gibi oynamaya çalışıyo sanki bi anda üstüne çullanıyo öpüyo falan bizde haliyle tepki gösteriyoruz korkar diye
Garip garip agız burun hareketleri elleri popoya vurmalar hayvan taklitleri değişik mimikler sonra gülüyo
Oyun terapisine gittik kadın bizimlw hiçbişey konuşmuyo onu da anlamadım yani haftada 2 ye çıkardı görüşmeyi ama bi dur konuş durumunu sor yada ordaki durumunu anlat bize bi yol göster boş boş gisip gidip geliyoruz
Napıcaz böyle bilmiyorum bana destek olabilecek bu durumları yaşan birileri var mı