Canım kusmaya engel olamıyorsun reflülü bir bebek olabilir, benimkide doğduğundan beri çıkartır doktora söylüyorum fazla besliyorsundur veya gazını çıkartamıyorsundur tam diyor ama alakası yok yani kusan bebek her türlü kusuyor. 4 aylık benimki ama ilk yenideoğab dönemine göre yinede azaldı. Büyüklerde bu duruma fazlasını kusuyor der. Endişelenme, kilo artışı normalse sıkıntı yok.