Merhabaaaaa biz 17 ekim dogumluyuz. Bizimle ayni gun dogan var mi? Biraz baktim ama goremedim 😁
oglusum hic yatmak istemior. Mutfaga aliyorum bebek arabasinin anakucagi ile durmuyo aglio. Iki dk is yapamiorum. Birak wc gidemiyorum. Uykusu gunduzleri yarim saat kadar suruyo. Gecede saat basi uyaniyo cildiricak gbi oluyorum :( gelde gunduz ona verimli ol... Oyun halisi aldim pek bakmio. Max 5dk. Sonra gene aglio. Eller hep agizda. Battaniyesini yelwginide sokuo agzina sirilsiklam oluo. Ayin 15inde sunnet olcak 19unda 4. Ay asisi olcak. allah yardimcim olsun :(((