teachermom5 geçmiş olsun bende 15 günlük ve 3 aylıkken bebeğime bulaşmadan atlattım , 2. Oldugumda sadece burun tıkanıklığı oldu bebeğimdede serumla yıkayıp aspiratörle temizledim toparladı,çok stresli bi süreç ama gecicek moralinizi yüksek tutun yakınlarınıdan yardım alıp olabildiğince dinlenin, maske takmıştım ilk günler ben bulaştırıcılık yoğun olduğu için farklı odada yattım ,yüksek ateşiniz yoksa vitaminlerle beslenmeyle parolle atlatabilirsiniz zaten antibiyotikle de antibiyotiksizde 1 haftada zor geçiyor bu illet,acil şifalar dilerim