Bebeğim 2 yaş 1 aylık ama hala konuşmuyor beni anlıyor bişey getirirmisin yaparmısın dedigmde yapıyor mesela şu oyuncağını getirmisin diyorum getiriyor su ya bu diyor 20 aylıkken baba anne diyordu şimdi demiyor doktora gitmelimiyim aranızda benim gibi olan varmı arkadaşlar