Mstfcnr Bir_anne2374 yedek bataryasını ilk satın alırken almıştık zaten o hakkımız var ama diğer fırça paspas parçalarını eşim aldı ama nerden aldı bilmiyorum
pmbegkbrugktrk Ben Beko kullanıyorum çokta memnunum gayet çekiş gücü vs çok iyi iki yıldır hiç sorun yaşamadım çift fırçalı birde temizliğini seviyorum mop var ama hiç kullanmadım