Primayı incelerseniz içinde bir sürü kimyasal madde bulunduğunu görebilirsiniz. Benzin türevi maddelerden tutun da alkole kadar. (Pure serisi hariç. O da çok pahalı) 2 aylık bebeğime ıslak mendil de dahil olmak üzere sleepy kullanıyorum ne pişik yaptı ne de sızdırma. Çok memnunum.