Çok değer verdiğim bir insanı kaybettim. Hayatımda ilk kez onun sayesinde mezarlığa girdim ilk kez onun tabutuna dokundum. Telefonumda onlarca fotoğraf video var onunla olan. Ve ben dünyanın yalan olduğunu çok kısa bir ömrümüzün olduğunu ve bunu salak saçma şeyler için harcamamamız gerektiğini anladım. Hayatta en değer verdiğin insan bile olsa seni unutup hayatına devam ediyor böyle de olmak zorunda işte bunun için kendimize değer vermemiz gerektiğini anladım💞 2025 den tek beklentim sevdiklerime sağlık versin evladımla eşimle uzun mutlu bir sene geçireyim eren her zaman bana böyle ilk günki gibi aşkla baksın bu kadarı kâfi fazlasında gözüm yok🥰