Öncesinde sizi işlem ve süreç hakkında bilgilendirme yapıyor muayene ediyor sıkıntı yoksa iğne yapıyor o uyuşurken siz bebekle ilgileniyorsunuz uyutabilirseniz harika olur biz uyanıktık hiç ağlamamıştı
Siz yanında oluyorsunuz bakımını yapıp bardak koyup bir beden büyük bez bağlayıp size teslim ediyor giydiriyorsunuz size randevu için ve reçete için tekrar bilgilendiriyır
5-6 saat sonra uyuşukluk gidiyor ve ağlama krizi başlıyor ilaçla uykuyla vs geçiyor o gece deliksiz bir uyku oluyor ikinize de..
3 gün sonra klips çıkartıyor bir hafta sonra genelde iyileşiyor