Betbetbet annevebebegiii__ benimde boynumda belimde ama düzlesme ve fıtıkta cıktı doğumla tetiklenmis oldu sanırım ☹️
balpetegininannesi166_ Ara sıra belim ağrıyor ama o gün fazla yuruduysem yorulduysam oluyo şiddetli şekilde agriyo belim.
kkbb367 annevebebegiii__ benimde belimde kaldı ya nasıl geçecek ki belim Bi kaç saniyeliğine tutuluyor gibi oluyor
333bd annevebebegiii__ ben sezeryandan sonra ameliyattan çıkınca o hasta yatağında oturur vaziyette oturdum hatta hemşirenin biri uyarmıştı çok yanlış oturman sen narkozlusun dedi bel boyun ağrısı olur dedi bebeğimi kucağıma almıştım refakatçim yoktu
ennurr annevebebegiii__ Sezeryanden hemen sonra eğer boynunuzu falan çok hareket ettirdiyseniz ondan kaynaklı ağrı oluşuyor ebe arkadaşım bana hep gözlerinde takip et sakın ani hareket etme demişti
Bebislerhakkinda 333bd benim vardi da noldu uyuyakaldilar gece bebek ağladi diye dikislerimle dogruldum yataktan tam sinir olmalik
Ecekus_mom annevebebegiii__ bana da sezeryandan sonra çok su iç demişlerdi eğer içmezsen boynunda ve kafanda ağrı oluşur demişti doktor. Acaba bundan kaynaklı olabilir mi bu ağrılar
nursnmh annevebebegiii__ eğilip yer sildigimde hemen doğrulamiiyorum belim tutuluyor. Birde ne yesem icsem karnima bıçak saplaniyor gibi birde tuvaletim gelince hemen kasiklarim ağrıyor insallah gecer kalici olmmaz dogum yapali 4 ay oldu
Unicorn67 annevebebegiii__ kollarımda aşırı ağrı var özellikle ev işi yaptığım zaman daha felaket agriyo boyunda da düzleşme çıktı sezeryandan olduğunu düşünüyorum bende
annevebebegiii__ 333bd ne kadar süredir böyle geçmiyor benimde baya oldu geçmiyor sol boyun tarafım omzum kolum çok fena