muzicelerim2 Kızımda 4. Ayında süt parasıyla beraber almıştım yedi ay oluyor daha yatmadı bilgisi olan var mı
ebruli5 muzicelerim2 ben kizim 2 aylikken sormustum ptt yatmamisti bi daha sormadm nerden bakabiliirim yatip yatmadigina
dicle3547 derya98 e devlete doğum yardım başvurusu yazıyorum ama sandık üyeliğiniz bulunmamaktadır diyor bunun için sandık üyesi mi olmak lazım ben anlamadım ya
16temmuzannesi ebruli5 esınız her ıkısı ıcın başvuru yapıyor, süt parası eşinıze yatıyor doğum parası sıze yatıyor
barlassko muzicelerim2 bu 300 tl babaya mı yatıyor anneye mi benim edevletimde gözükmüyor eşiminkine de bakmadım
aybarssongul peter_pan bende o kadar almıştım bunu merak ediyordum herkese aynı mı yatıyor acaba diye iyi içim rahatladı
mldzynpdv peter_pan canım 49 bin analık raporu ücretin miydi. Bende çalışıyodum ama doğum parası almadım
Pnr22 muzicelerim2 ben özelde doğum yaptım 2. sezeryanim 300 TL süt parası verilir dediler ama sigortlali çalışan olarak gosterildifim için para yatmadı oğlum Mart 28 doğumlu 😕