Merhaba. 2 ay önce trafik kazasında burnum kırılmıştı. Bir hafta önce oğlumla çarpıştık ve az önce yine çarpıştık kırılma noktasında elimle yoklayıncaa bir miktar kemik oynuyor hastaneye sabah gideceğiz mecbur ama bu sefer tedavisi nasıl olur bilen var mı acaba? Hastaneye gitmek benim için travma oldu bir miktar korkuyorum açıkçası😅