Oğlum 1 yaşına girecek gün de abartısız 4-5 defa kaka yapıyor yani bir sorun mu var acabaa diyorum bu kadar da olmaz çünkü her öğünden sonra yapıyor bir de o kadar fazla da yedirmiyorum nedeni nedir acaba çok kafama takıyorum pişik olmayan çocuk sırf bundan dolayı çok kötü pişik oldu artık yetişemiyorum