Oğlum 3 aylık sadece mama ile besleniyor normalde 90 cc verirdim sızıntı halinde kusmalar olurdu bir kaç kez fışkırır tarzda kusmalar olunca 60 a düşürdüm ama hala devam ediyor ayrıca normalde dışkısı hardalken asker yeşili oldu hafif bi koku hep varken kokular ağırlaştı enfeksiyondan süphelendik ama ne ateş ne halsizlik yoktu bunu yaşayan anneler var mı ne yapılabilir doktoru bir şey olmadığını söyledi