zelihapoyrazz Kızlar bebeğim 5. Ayını doldurdu 6. Aya girdik aptamil kullanıyoruz aptamil 2 ye mi geçmeliyiz 1 le devammı etmeliyiz tecrübeli olanlar yazabilir mi
eflinalparslan Bu zelihapoyrazz bu ayda 1 numara ile devam ediyorsunuz 6. Ay bitince 2 ye geçeceksiniz bizim 6.ayımız doldu şimdi ikiye geçicez