cihan1 aptamil prosyneo kullanıyordum ben de bu ay normal aptamile geçtik bir fark olmadı severek içiyor bebeğim gaz problemi de yaşamıyoruz fakat prosyneodan memnunduk sadece acil arayıp bulamadığımız için normal aptamil almak durumunda kalmıştık memnun kalınca ondan da devam ediyorum