Yigit_Yagiz_Moms hayır canım hiç birşey demediler sadece 3 tane olduğu için bacaklarını vurdular 2 tane sağ bacak 1 tane sol sonra hemen kucağıma aldım braz gezdirdim sustu. Rabbim size şifalar versin inşallah bebeginiz epilepsi olduğu için mi bunları istediler. Sıkmayın canınızı herseyde bir hayır vardırr belki çok iyi geçecek.
Ve sunuda merak ediyorum nöbet geçirirse neden aşı vuracaklar hastalık da olmayabilirdi bende sizin için arastiriyim.