bebilikk merhabalar bebeğim 2 aylıktan beri böyleydi atopik dermatit denildi. 5 ay 2 günlük oldu son 2-3 haftadır çok çok fazla arttı. Dün gece uykusunda kaşıdığı için yüzü hep yara içerisinde kalmış kanamış omzu vs hep kandı sabah ki korkumu siz düşünün. Üstelik boynunda da 2 cm boyunda yuvarlak şekilde 2 tane daha çıkmıştı hemen acile götürdüm. Acilde atopik dermatit diyip cildiyenin görmesi gerektiğini söylediler. Benim içim rahat etmedi takipli doktoru poliklinikteydi rica ettim ve o da gördü. 2 aylıktan beridir var hocam biliyorsunuz önerdiğiniz kremleri kullanıyorum fakat hiç azalmıyor (mustela, la Roche) dedim. 10-15 gün tekrar o kremleri sürelim bu arada peluş, yün, yüz yüze temas, şampuan(atopik yağlı) bunlara dikkat edelim eğer geçmezse ya da kakada kan veya mukus olursa hemen alerji testi yapalım dedi. 10-15 günlük bir sürece girdik ek gıdaya başlayacaktık ertelendi her şeyin hayırlısı olsun yeter ki iyi olsun eğer bebeğimin cildine iyi gelen bir şey olursa mutlaka paylaşırım sizinle.