17 aylık oğlum 16.aydan beri gece uykularında öyle zorluyor ki. Sürekli uyanıyor sanki birşey varmış gibi ağlıyor. Uykusu var ama uykuya gecemiyor geçse de sürekli uyanıyor. Artık düzeleceğine dair umudum kalmadı. Belki birilerine basit gelecek ama depresyona girdim resmen. 16.ayina kadar 9 buçukta uyurdu brnde 12ye kadar dinlenirdim kendime vakit ayırırdım. Ama şu son 1 aydır böyle birşey mümkün değil. Mümkün olmadığı gibi artık çok memnuniyetsiz bir çocuk. Oyuncaklarını alıp atmaya başladı oyun oynarken birden sinirlenip ağlıyor 2 yaş sendromu desem çok erken değil mi. Çok uzun oldu belki ama içimi dökmek istedim.🥹