Merhaba çocuğum 12 aylık kaza oldu ve ertrs gün hapı kullanmam gerektor ertes72 aldım 8 saat emzirmeyin diyor. Kullanan var mı acaba? Bı süreçte 8. Saate süt sağıp dökmeli miyim yoksa 2-3 saat aralıklarla mı sağıp dökmeliyim. Zaten sadeve uyurken emiyor