Ya benım 3 ,5 yaşında oglum şuan ama tam ıkı haftadır o normal cocuk gıttı aglayan , inatçı ,huysuz,hırcin bı cocuk geldi Allahım yatmam dıye nasıl akşam zorla yatırdım normalde hop gecer bi şekilde yatardı ama garip bı halde 2 yaş sendromu beni mahvetti tam rahat ettim derken kış geldı dışarı çıkamıyor ondan mı yada bu nedır anlamadım sızınde var mı bu duygu degışimlerı valla yaşlandım ya gurbetteyım kış nereye gıdeyım şaştım kaldım🥲🥲🥲