Kızım 6 aylık iki kez dip boyası ve ombre yaptırdım. Baya tereddütlerim vardı ama bitkısel içerikli paraben ve formaldehit içermeyen boyaları kullandım. Yinede kesin bir bilgi yok bununla ilgili. Bazı doktorlar boyatılmamasından yana bazılarıysa boyatılırsa sorun olmayacağını söylüyor 🤷♀️