Puahahah Kızlar bebeğim 22 aylık Pembe idrar yaptı acile götürdüm normal dedi zar zor idrar testi istedik başına gelen varmı normalmi
Meri-Mel Puahahah Aşırı koyu renkli idrar beslenme yetersizliği fakat pembe diyorsunuz o sanki alerjik gibi de olabilir değişik bir şey yedi
themotheroftwoboys Az emmiş olabilir. Beslenme hemşiresi bana çiş koyu renkli ise az emmiş doymamış demektir demişti.
Puahahah themotheroftwoboys her zaman yediği gibi yedi bugünde 3. Kez idrarı farklı olunca götürdüm ama dalga geçer gibiydiler
ymrrrr Puahahah canım bebeğim yeni doğduğunda oldu turuncu pembe kan gibi korktum beslenme yetersizliği ve susuzluktan oluyormuş bol bol su ver bol bol
Puahahah ymrrrr genel olarak kızım az su içiyor ama ilk defa bu renk idrar yaptı 1 çay bardagi kadar içer günlük
ymrrrr Puahahah siz bol bol su teklif edin içmesini beklemeyin idrar yolu enfeksiyonu da olabilir Allah korusun bebeğin 6 aylık suan onunla mücadele ediyoruz bol bol su veriyorum koyu idtarla şüphelendim test yaptırdım çıktı
themotheroftwoboys Yemekten değil de susuz kalmış olabilir. Bol bol su içirin. Yetişkinlerde bile az su içildiğinde idrar rengi koyulaşır normaldir üzülmeyin ama test verdiğiniz de iyi olmuş rahatlarsınız
Mavili-mavilimorcicek Puahahah Sıvı beslenme eksik kalmış.Yakin zaman da bir kaç gün öncesinde ishal oldu mu?Emiyorsa siklastirin su takviyesi de yapabilirsiniz.
Puahahah Gldekpnci şimdi aklıma geldi mor renkli pamuk şeker yedi biraz o yüzden olabilirmi renk değişikliği acaba