caglatunccc emerken yutkunuyorlar ordan anlayabilirsin , çişli bez sayısı 5 se yeter . Mamaya başlayınca göğsünüz şişti mi ? Keşke başkalarını dinlemeseydin canım emzirdiköe artardı sütün süt artırıcı şeyler yiyip , çok su içseydin başta bestlak gibi süt artırıcı kullansaydın . Uyulmadığından ya da memede ağladığından yetmediğini düşündüysen hep gazdan uyumuyorlar