tugbakmr bu söylediğiniz damlayı ben zaten kullniyorum, zeytin yağı aynı şekilde veriyorum. Masaj deseniz artık sanırsam bir masaj için olan kursa gitsem belge hak edecek oldum ama hala kendisinde tık yok. Benimde gitmedigim doktor kalmadı nerdeyse banada uyarı vermende bir sakinca yok denildi üstelik hem ozellere gittim hem devlete hem başka hastane ve gelişine farklı illerde gosterdim