Bebeğim 48 günlükken aynı sorun bizde de başlamıştı şimdi 4 aylık oldu hala devam ediyor bir sürü doktora gittik en son gastroentrojiye çıktık doktor müdahale etmemem gerektiğini 15 güne kadar anne sütü alan bebeğin kaka yapmamasının normal olduğunu söyledi probiyotik damla yazıp gönderdi ama çok zorlanıp huzursuz oluyorsa lavman yapıyorum ben , masaj zeytinyağ her şeyi denedim kendim süt alerjisi olabilir diye diyette yaptım hala düzelmedi doktor ek gıda süreçinde düzelir dedi şuan bekliyoruz