One-life Merak en güzel öğrenme yöntemi aslında fakat doğrusunu soylerek hem daha iyi anlamasını ve algılamasını sağlarız.Mesele oğlum hasta olduğunda hastaneye goturecegimiz zaman kendisi sorardı "ne yapacaklar orada,kim var,acıyacak mi?"gibi.Ben de açık açık söylerdim hatta birgun diş doktoruna gitmemiz gerekti iğne yapılacaktı "acıyacak mi?"diye sorduğunda,elinin ustunu cimdikler gibi yaptım "bak bu kadar acıyacak ve hemen bitecek"dedim.Ona hiç tersini anlatmadım ve o zaman 2 yaşındaydı.Tavsiyem olduğu gibi anlatın çünkü o da bildikleriyle doğru bir şekilde büyüyecek.♥️