Çokkk inaat bir bebeğim var memede uyumaya alışmış. 9 aylık ve bu ay beni hiç uyutmadi gece boyu emmek için uyandı. Birkaç gündür ve dün meme vermeden uyutmaya çalıştım ama cinnet geçirdi ve gece 2 den sabah 5 e kadar uyumadı öyle bir inatçı. Artık pes edip memeyle yine uyuttum çünkü bitmiştim. Bugün evde bulunan bir gece lambamiz var onu gece yaksam ne olur diye düşündüm. Ayı gift gibi butik mağazalarda satılıyor cam küre alt kısımdan ışık veriyor resmini birazdan ekleyeceğim. Saniye başı renk değişiyor. Bir saat önce kalktı ve ben de onu yaktım gözünü açtı iyice önceleri yarım saat izledi belki. Ara ara ağladı meme istedi ama şiddetli bir ağlama değil. Daha sonra baktım durmuyor sevdiği minik oyuncakları dan birini verdim eline biraz onunla oynattım küçük zıplayan bı civcivi var biraz onla oynadı. Yine ara ara mizmizlandi ağladı. Bir yandan civcive bakarken diğer yandan gece lambasına da odaklandı.Yaklaşık 1 buçuk saat sürdü amaaa mutlu sonnn. Ne kendim yoruldum ne de bebişim çok çok ağlayarak kendini yıprattı. Şu an uykuya dalmak üzere. İnşallah önümüzdeki günlerde bu süre hem kısalır hem de desteksiz uyumaya merhaba deriz😍 resmini aşağıya ekleyeceğim isteyen anneler alsın. Benimki bu inatla uyuduysa siz de deneyin derim 🤎