Anneler gönülden bir tavsiye ile geldim. Başından beri direndim uyku eğitimi almamak için bebeğim 10 aylıkken oldukça yanlış bir uyku eğitmeni seçtim. Hem bebeğim hem de benim için travmatik bir deneyim oldu ondan sonra da tövbe ettim. Bebeğim kendi kendine uyuyana kadar müdahale etmeyecektim taa ki bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine Nur Hanımla tanışana kadar. Kendisiyle öngörüşme yaparken anladım bu yolda asla pişman olmayacağımı çünkü Nur hanım çok merhametli ve bebeklere çok hassas yaklaşan bir uyku eğitmeni. Önceki uyku eğitmeni bebeğimi robotlaştırmaya çalışıp kendimi dünyanın en kötü annesi gibi hissettirirken Nur Hanım bebeğimin isteklerine ve ihtiyaçlarına saygı göstererek hiç ağlatmadan kendi kendine uyumasını öğretti bize hemde 2 günde.
Ben bir daha uyku eğitimi denemem derken 2 günde karar verdim ve hemen başladık eğitime. 14 aylık bebeğim acaba çok mu büyüdü geç mi kaldım derken 3. Uykusunda kendi kendine uyumaya ve ilk günden itibaren de sabaha kadar uyumaya başladı. Ben memeden kesene kadar uykusuz kalırım diye düşünmüştüm ama bebeğimde bende sabaha kadar deliksiz uyuyoruz. Ücreti önceki eğitimcinin 3 te 1i kadar. Eğer içime sinmezse kaybedecek bir şeyim olmayacak diye başladım ama ilk günden itibaren huzurla sakinlikle yürüttük bu süreci. O kadar destek oluyor ki sanki bir kız kardeş gibi.
Eğer bebeğiniz kendi kendine uyuyamıyorsa ve gece çok sık kalkıyorsa kesinlikle Tercüman anne Nur Ezin hanımefendiyi tavsiye ederim hemde gönül rahatlığıyla. Kendisiyle tanıştıktan sonra asla pişman olmayacaksınız.