Merhaba benim kızım 10 aylık ek gıdaya başladığımızdan beri hep kabızlık problemi vardı ama son bir aydır şükür düzeldi ama bu seferde kızım değişik saatlerde kaka yapmaya başladı gündüz yapıyor normal ama gece uykusuna yattıktan sonra bazen 11 gibi bazen sabah 5 gibi yapıyor bu normal mi ya ilk anneliğim kusura bakmayın sormak durumundayım