İmkanı varsa psikolojimden kaldırıyors olabilir bende aynı desteksiz bir anneyim eşim sagolsun onun dışında kimse den bir fayda yok eltim,kaynanam yakın ,olsada olur olmasada benim de kızım var 2nciye hamileyim 4.5 aylik oğlum olacak inş kızım çok yalnız kardeş candır zaman birsekilde geçiyor evet tekrar aynı şeyleri yaşamakta gözümde büyüyor Rabbım sabirin veriyor