Kızlar kızımda inatlaşma hat safhaya ulaştı. TV,telefona bağladım telefonu vermiyorum tv de akşam yarım saat anca izliyor. Gün boyu ya oyuncak oynar,ya hamur oynar ya da cırt cırt kitapla oynar. Bazı anlar da beni çileden çıkarıyor. Özellikle uyku vakti artık gelmesin istiyorum. 1 hafta belki de daha az bir zaman sonra doğum yapacağım. Kızımın yatağına yatıyorum uyuyalım diye beni koltuğa gönderiyor masal anlat diye. Masal anlatıyorum bu sefer o benim yanıma geliyor. Annem yanımda sürekli benim yapmamı istiyor. Annem giydirsin vs gibi. Kızlar ben ne yapıcam bu uyku konusunda. Nolur bana bir akıl verin. Ben kızmak istemiyorum artık kollarımı ısırmaya,dişlerimi sıkmaya başladım. Tuvalet yapıp,diş fırçalıcaz komple soyunuyor. Anlam veremiyorum. Çocuk doğunca al tv izle akşama kadar demeyim diye gün boyu asla açmıyorum. Annem var o da sıkılıyor artık. Akşam açıyorum onda da zaten izlemiyor. Nolur bana akıl verin