kahvepres Nurklc bizde böyleydik neyseki şimdi 2 3 defa uyanyr gece belkide destekli uyuduğu icin cnm ben emzirirken yarım saate bir gece uyanrdı gece olmasa kes desteği
twobabymom_ Nurklc Minnoşun gece beslenmesini filan kes bakalım nurcum destekleri yavaş yavaş kesilince uyku da ileri saate sarkınca belki uyur gündüz yorulmadıgini düşünmüyorum çünkü abisi var birlikte oynayıp edip yoruluyordur illaki
bizdejantikizlardik Nurklc Benim kızım da 1 yaşında son zamanlarda gece uyanmaları başladı. Atak felan mı acaba bilemiyorum. Küçükken bile daha güzel uyurdu hatta kesintisiz bile uyuduğu oluyordu.
bizdejantikizlardik Nurklc Öyle ya zor oluyor. İnşallah geçer kısa bir dönemdir yoksa akli dengemiz kalmayacak shsjsk