uzumbogurtlen Termos önerileriniz var mıdır? Dışarıya çıkınca hemen soğutmayan, uygun fiyatlı. Baby plusı çok duyuyorum ama hem iyi hem çok kötü yorumlar var önerilerinizi bekliyorum
happyy_momm Ben baby plus mama için olan termosunu kullanıyorum memnunum 6 saate kadar sıcaklığı koruyor.dışarı çıkınca baya rahat oluyor gıda ile temasındada sıkıntı olmuyormuş