Merhaba güzel anneler 32 aylıyız 20 gün önce tuvalet egitimine başladık ilk beş gün baya zordu oturmak istemiyordu derken alıştı sorunum şu ki ; oğlum git cisini yap diyince tek başına gidip cisini yapıp peçete ile siler elini yıkar gelir. Bu olaylara gayet hakim fakat oğlum cisin var mı sorusuna cevabı hep “yok hayır’ oluyor. Ben olsun sen bi git cis var bence diyince gidiyor ya da hadi dışarı çıkcaz çıkmadan cis yapılır diyince yapıyor. Ben elini pipisine goturunce cis geldiğini anlıyor ve hadi git diyorum. Yani günlerim sürekli çocuğun hareketlerini takip etmekle geçiyor ben beş dakka başka bi odada iş yaparken o eliyle pipisini tutuyor olsun gidip wc yapmaz altına kaçırır. Kaka gelince burnunu ovuslar ben görünce hadi oğlum tuvalete kaka yap diyinece gider yapar , hani sürekli ben yönlendiriyorum o yüzden hep takip halindeyim hep yanındayım cis kaka gelince söylesene oğlum diyince tamam diyor anlaştık diyor ama söylemiyor sizce buna alışacak mı süreç nasıl ilerleyecek tecrübesi fikri olan anneler bir fikir verin bana 🥹