Kizlar bnde adet gecikmesi yaşıyorum polikistik över varmış Dr. Düzene girsin faydası olur die doğum kntrol kullanmaması söyledi sağlık ocağındaki sana yeter git ordan işte dedi gittim 10 gün dur kullaniyorm. Göğüslerim aynı hamile kalmış gbi çok hassasiyet sürekli kanama halsizlik gbi bir cok yan edki yaptı yarımda bırakılmiyo degilmi sizlerde kullanan varmı ne etki yaptı snra duzeliyormu bünye alismasimi lazım bilemedim bulantı kusma yaşadım geçenlerde hapla hamile kalınmaz hamile olamam heralde