Ertsa Çok yıprandım çok yoruldum artık ağlamak istemiyorum yani asla mutlu değilim ben sürekli bebeğim bana sarıyor diş huysuzlugu hastalık huysuzlugu felan derken hayattan soğudum evden çıkamıyorum her şey bana çok uzak ve bebeğimi kaldıracak gücüm kalmadı taşımaktan belim ağrıyor artık dışarı çıkmaya üşeniyorum ne yapacağım bilmiyorum eşimle aram da hep kötü oluyor yani imtihan mı çok şükür kızımı seviyorum ama çok yoruldum Kendi başıma bir yerlere gidip kahve içmek istiyorum :(
MoonCrystal Ertsa bende yalnızım 10 aydır gerçekten yorucu bir süreç bunalmakta haklısın ama ileri aylarda daha özgür olacağız böyle düşünüp sabırlı olmaya çalış. Bugünleri zaten tekrar yaşayamayız istesekte . Bebegin kaç aylık
damladll Ertsa benimki de 15 aylık ve okurken kendim yazmışım gibi hissettim, aynı duygular, aynı karmaşa, aynı hüzün, aynı mutluluk. Yalnız değilsin, yalnız değiliz. Sanırım geçecek 🫶
Adasmom_ Ertsa yalnız değilsin canım yıprandık uykusuzuz evler yarım yamalak yemek yapıp mutfaktan çıkıyorsam karnımız doyuyor tabi 40 dakikalık işim 3 saat sürünce malesef . Bu zamanlar geçecek hepimiz biliyoruz geçeceğini zaten ama bu durumun içinden çıkmamıza da yine bizden başka çare yok biraz daha boşvererek biraz daha kendimizi sakin bırakarak kimseden bir şey bekleme lüksünü bıraktım olsaydı zaten bu durumları yaşamazdık. Allah yardımcımız olsun . Büyüdüklerinde bizde rahatlayacağız elbet zaman sadece arada inşirah suresi aç dinle ağlaya ağlaya dinliyorum yemin ederim rahatlamamı sağlayan tek şey bu hayatta .
Paramedik16 Ertsa ikizlerim 23 aylık bende tek bakıyorum yemeği temizliği çamaşırlar arada her bebekte olduğu gibi hastalıklar her şeyi çarpı iki olarak düşünün bence her şey kabullenmekle daha iyi bir hal almaya başlar bu çocuklar bizim ve maalesef ki bu dönem böyle olucak burda eş desteği çok önemli yani bebeğinizin rutini var mı bilmiyorum ama yoksa ilk işiniz uyku düzeni olsun akşam erken yatırmak için elimizden geleni yapın gerekirse uyku eğitimi verin öyle olduğunda kendinize ve eşinize ayıracak zamanınız olur istisnalar dışında akşam 8 buçuk oldu mu yatırırız bizde eşimle kahve içeriz dizi izleriz vs haftada bir o arkadaşlarıyla çıkar ben çocukların yanında dururum sonra ben arkadaşlarımla çıkarım o çocukların yanında durur böyle bir düzen kurduk yani şöyle düşünelim yaşadığımız ve 2-3 sene yaşayacağımız hayat bu biz bu dönemi daha rahat ve mutlu hale nasıl getirebiliriz ? Bence eşinizle kendinize bunu sorun çözümünü bulursanız her ikiniz içinde süreç daha kolay olur
Ertsa MoonCrystal 14 aylık ama sanki hiç düzelmeyecekmiş gibi geliyor çok hiperaktif bebeğim var Sizin kaç aylık
sarppp Ben de 27 günlük anneyim ben de depresyona girdim bebek hep uyusun istiyorum nedense stres oluyorum hep eşimle de ilgilenmek istiyorum hep bebek hemen büyüsün istiyorum depresyondayım galiba senin gibi
asenaerva sarppp ben 15 günlükken ailemi herkesi gönderdim lohusalık stresine çok girdin bebeğimi benimseyememiştim ve onlar gitti bi boşluğa düştüm bebek ev iş derken rabbim güç kuvvet verdi herseyini de yaptım hiç canınızı sıkmayın suan 2 aylık olduk özlüyorum o günlerimide herşey oluyor
almila24102024 sarppp çok normal bunlar hep lohusalık dönemi olan duygular benim bebeğim 2 aylık oldu yeni düzene giriyor herşey hem bebek hem hormonlar derken zamana ihtiyacıniz var ama olumlu düşünün hepsi geçiyor gözünü açıp bir gülmeye başlasin uyusun istemiyorsunuz
MoonCrystal Ertsa 10 aylık benimki aşırı hareketli sürekli dip dibeyiz oyalansin diye yemek yaparken neler vermiyorum neler ama yine yapışıyor bacağıma 😂 sıcak kahveyi unutmuşum uyurken bile içsem soğuk içiyorum unutuyorum kahvemi gece uykuları zaten yok üstüne sabah 6 da güne başlıyoruz
Ertsa MoonCrystal Benim bebeğimde öyle bana çok yapışık bazen insan bunalıyor maalesef inşallah düzelir biraz daha
Ertsa Paramedik16 Teşekkür ederim yazdığınız bilgiler için Eş desteği çok önemli sanırım benim kırılma noktam eşimden kaynaklı oluyor maalesef kötüvbir evlilik bu süreci zorlaştırıyor
ahmedf Ertsa birde ben kendimi anlatayım inanın tek değiliz bir bebeğim 14 diğeri 3 aylık ikisinede tek başıma bakıyorum o kadar zor ki.. Allah yardımcımiz olsun
nlntmrkrn Motivasyonunuzu yüksek tutmanız lazım sürekli olumlu güzel şeyler düşünün herşeyin geçici olduğunu hatırlatın kendinize psikolojiniz iyi olursa herşey daha kolay olacaktır
amabanavardediler Ertsa her evlilik zordur Kaçışı yok önceden kavga etmek kolaydı şimdi kavga etsende bir odaya tıkılıp kalamıyorsun bebekten dolayı bu kötü üstelik anne olunca ben eşime çoğu zaman sinirlerim yükseliyor o benzin ben çakmak misaliyiz yemin ederim allahtan sürekli evde değil gerçi geldiğinde de uyuyor Ertsa
amabanavardediler Ertsa uykusuzluk yemek derdi bebek ağlaması tuablete giderken yanında götürme dışarıya çıkamama huysuzluğundan evde kucak isteme sürekli durmadan ağlaması kaşımı bıyığımı alamama saçımdaki tokayı banyodan banyoya çıkarmam eşimin sürekli 24 lü nöbetlerde olması arkadaşımın hiç olmaması babamın annemin olmayışı bir isyan etsem kaynanamların bebeğe bakma bahanesiyle bizim evde yaşıyacak olması ay ay daha neler neler ha birde üstüme yapışan pijama ama yinede şükürler olsun ne diyelim tek güzel yanı sanırım doğum sonrası tüm kilolarımı vermem 😅 bunca dert sıkıntı stres