kahvesaati
Her cocuk bir değil ki
İlk okul çok önemli
Nasil ogrenirse o sekilde devam ediyor
Cocugu soğutmamak lazim okuldan derslerden
İlk 1.sinifta cocuklar daha kalem bile tutamiyorlar
Parmaklari cok ağrıyor sürekli yazmaktan
10dk ders yapar 15 dk mola yapardik
Çünkü daha oyun cocugu onlar.
Hatta öğretmenler haftada 1 gun okula bi tane sevdigi oyuncağı götürmemizi isterlerdi.
Kahvalti saatleri olurdu ders zamanlarinda
4 yas etkinlik yaşı cok bunaltmadan yapabilirsiniz sıkıldigi zaman zorlamayin lutfen
Ama ilk okulda yazı tahtasi alin derim
Cok eglenceli oluyor cocuk daha hevesli oluyor
Sabir gerektiriyor gerçekten
Dişlerimi sıkmaktan çenem agrirdi
Okuma yazma ikili uclu kelimeler hepsi pespese 2.donem gelmeden okumayi sokmus olmalari gerekiyor
Ellinize gecerse
İlk 1.siniflar icin okuma kitaplari oluyor heceli oluyor
Denk gelirseniz alin derim cok faydasi olacak
Ne kdr cok kitap okursa o kdr cabuk ogrenicek
Mesela benim diger 3,5 yas oglum krese verdim
1 hafta gitti ve bir daha gitmek istemedi
Cok zorlamadim acikcasi sogusunda istemedim