nessraynn 34 haftalık olarak doğum yaptım 24 Saat anne karnında susuz kaldığı için enfeksiyonu varmış 1 haftadır yoğun bakımda dün antibiyotiği kestiler takip edicez durumunu dediler yarın doktor kontrolü var taburcu olur muyuz sizce
sek_kahve nessraynn nasip, belli olmaz ama enfeksiyon geçmişse kilosu da 2 kg’nin üstündeyse çıkartabilirler
nessraynn Kilosu 2 nin üstünde tedavisi de 2 güldür bitti dediler enfeksiyonu bitip bitmediğini söylemediler
baharrr_06 Bende 34 haftalık doğum yaptım bizde yoğun bakımda kaldık 2 kg olunca taburcu olduk herhangi bir tedavisi ilacı yoksa verdikleri ve seni aktif emiyorsa anne uyuma indiriyorlar yada direkt çıkarıyorlar eve
nessraynn baharrr_06 ayy inşallah bizi de bugün taburcu ederler kililosu ikinin üstü aktif olarak verdikleri bi ilaç yok 3 gün falan da oldu emzirmeye gidiyorum
blair 33+5 doğum yaptım. Suyu bitmişti enfeksiyon çok yüksekti 14 gün antibiyotik aldı. 17 gün kaldı emzirme alıştırması yaptılar. 5 gündür de evdeyiz. Rabbim sizi de kavuştursun inşallah