Bahardp Arkadaşlar Tetagil diş granülü kullanan var mı işe yarıyor mu veya başka bir önerisi olan var mı
Aysunnkaya Bahardp beş aydır kullanıyorum ama ağrısı oluyor ama şuan dentinox kullanıyorum ikisini bir kullanıyorum ağrı bi şekilde oluyo engelleyemezsin calpol ver arada
gizem5858 Bahardp ben çok elini ağzına götürdüğünde ağladığında veriyorum. Günde 6 kere verebilirsiniz 2 saat arayla. Ben memnunum baya.
alexab Bahardp ben 4. Aydan beri kullanıyorum ama çocığun dişi ancak çıkacak 1 yaşında. 6 aydır diş kaşıyor bir türlü çıkamadı dişi. Yani işe yarıyor mu yaramıyor mu anlayamıyorum.