g_tm59 Kızlar arıtma suyunu kaynatıp öyle mama yapıyorum eşim zararlı yapma diyo çeşme suyunu kaynat öyle yap diyo mamasını, arıtma suyunu kaynatmak zarar veriri mi ya da herhangi bi sakıncası var mı
handesim53 g_tm59 bence bir sakinca yoktur ama gerek de yok içebileceği sıcaklığa getirip öyle de yapabilirsiniz doktor da öyle söylemişti
mrv__1234 g_tm59 musluk suyunun içindeki bazı bakteriler kaynasa da gitmiyor maalesef, o yüzden arıtma suyunu kaynatmalısınız tabi ki.