sleepnessnami Kızlar benim kızım şurup gibi olanları içmiyor çöpe atmak zorunda kaldım. Bu easy fish oil jel tablet şeker gibi gelebilir o yüzden alsam mı? Üstünde 3 - 10 yaş grubu diyor? Kullanan var mı
myarenb sleepnessnami 4,5 yaşta kullanıyorum memnunum ama böyle şeyleri doktora danışarak kullanmak daha iyi. kan tahlili yapar neyi eksik bakar uygun görürse verir 🌸
sleepnessnami myarenb hiç balık yemiyor o yüzden zor bela kullanıyordum ama içmek istemiyor belki bunu alır dedim
myarenb sleepnessnami tadı çok güzel benim kızım sürekli portakallı jelibın ver diyip istiyor deneyebilirsiniz bence ama mutlaka eczaneden alın derim internette çok fazla sahtesi var
sleepnessnami myarenb çok teşekkür ederim her gün vermek yerine gün aşırı da verebilirim sizin kızınıza kullandığınız bu multivitaminli olan mı?
sleepnessnami Vitamin için deneyimleyen insanlardan fikir alıyorum acaba sağlık etiketi ne alaka veya deneyim etiketi neden kaldırılıyor?
sleepnessnami meltmsenturk merhaba, etiket yapmadığınız için görmemişim evet kullandım bunu memnun kaldım