alpik3461 ahahaha ilk anlattığınız olay şaka gibi gerçekten. 🤣🤣🤣 domuz yağı benim yatak odama sürülmüş. Bir süre tüm aksilikler geldi başımıza. Gereksiz cezalar yedik, kaza yaptık, eşim işten çıktı, çok kavga etmeye başladık vs. vs. Sonra evimde dua okuttum. Sürekli televizyondan açtım. Sirkeli sularla silerim her yeri hep. Geçti şimdi sıkıntılarımız çok şükür.