Selam kizlar yurtdisinda yasiyorum bebegimle ikimiz 1 haftaligina türkiyeye gelicez (1,5yasinda) o yüzden az esyayla gitmek istiyorum otokoltuk kiralamak istiyorum varmi bi tecrübeniz surasi iyiydi dediginiz bir yer internetten baktim ama hep bir sikayet olmus emin olamadim